Kan ik mijn producten retourneren?
Je kan je producten uiteraard retourneren. Het product moet wel onbeschadigd zijn en de verpakking mag niet kapot zijn.
Hoe moet ik mijn product retourneren?
Hiervoor moet je een aanvraag doen met ons retour formulier. Dit formulier kan je hier vinden. Als u deze invult nemen wij contact met u op voor de retour instructies. Soms duurt het enkele wegdagen voordat u de instructies krijgt. Wacht hier op. Wij nemen altijd contact met u op! U krijg van ons een retour adres waar u de retour heen kan sturen. Een retour moet altijd worden aangemeld met dit formulier anders kunnen we hem niet in behandeling nemen. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor rekening van de klant.
LET OP: het product moet onbeschadigd ons binnenkomen. Voor beschadigingen welke zijn ontstaan tijdens het versturen naar ons nemen wij geen verantwoordelijkheid. Afgeknipte kabels, kapotte verpakkingen en beschadigingen (krassen, breuken, etc) op het product zelf zijn reden voor afkeur van de retour. Tevens mogen er geen stickers op de verpakking worden geplakt. Verstuur de retour in een degelijk doos, bij voorkeur degene waarin het product was verstuurd.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat het pakket in goede orde is ontvangen en is goedgekeurd door onze retour afdeling zal het geld retour worden gestuurd op dezelfde manier waarop u heeft betaald. Dit kan tot 2 weken duren. Uiteraard proberen we uw retour zo snel mogelijk te verwerken. Wij hebben uw bankgegevens niet nodig hiervoor. Mocht er iets niet goed zijn met het geretourneerde product of problemen met het terugstorten dan nemen wij contact met u op.